fredag 27 juli 2012

Träningen igång igen!

En vanlig syn på lagfesterna!?
Träningen igång igen. Inte helt lätt på foten till motsats till herrarna ovan. ;) Träningen avslutades med en match mellan "di yngre" mot "di äldre". Och som vanligt vann "di äldre". Jag har aldrig varit med om att "di äldre" förlorat.

Frälsaren frågade mig hur man håller sig ung. Jag hade inget direkt svar på det mer än detta.


Jag har några boktips kvar om ni är intresserade. Några titlar som hittills hållits tillbaka på grund av att de är på gränsen.

En liten Göteborgsfräckis a'la "Det var två tomater..." Läses med fördel upp med Göteborgsdialekt.

Två lesbiska kikärtor var ute och gick när en buss kom förbi och körde över dem. Busschauffören stiger ur och går fram till kikärtorna och frågar:
 -”Är ni hummus eller..?”

//Johansen

1 kommentar:

  1. Inga kommentarer ????
    Då kommenterar jag att det inte finns några kommentarer :)

    SvaraRadera

Keep it clean!