fredag 4 februari 2011

Tatueringar!

Hjälp, de har snott min Rolex! Ring!....Eh?...eh?


Nu kan jag inte vara tyst längre. Som om jag kunnat det innan men ändå. ;)
Dagens ämne, tatueringar. Jag har varit på badhuset många gånger under det senaste året och har där bevittnat både fina men även extremt fula tatueringar. Tatueringar är ju en personlig grej, själv har jag en, men ibland kan jag inte låta mig förundras varför folk tatuerar in det ena och det andra.

Nu riktar jag mig främst till de som tatuerat A.C.A.B eller FUBAR och liknande. Vad är tanken och är det verkligen kul att förklara för sitt barn vad dessa betyder när det frågar?

För er som inte vet vad förkortningarna står för:
A.C.A.B=All Cops Are Bastards (För vidare info klicka på hyperlänken)
FUBAR
=Fucked Up Beyond All Recognition (För vidare info...u know the drill)

Det är lite som man hoppas att polisen skiter i att hjälpa personer i behov av hjälp som har en A.C.A.B-tatuering. Skämt åsido men ibland blir man bara så trött!

Kul första gången, inte lika kul andra gången! Kanske kul om han lider av för tidig utlösning?

Sedan kan det ju vara att personerna kanske ångrat sig. Egentligen ett ännu värre helvete än om jag eller någon annan går runt och tycker det är idiotiskt.

Skitful tatuering rent ut sagt!

Jag hade kunnat posta hur många både fula och fina tatueringar som helst. Ni kan säkert tipsa om ett antal. Detta inlägg handlade dock om fula.

Avslutar dock med en lite rolig tatuering på en dromedar. Tatueringen är kul på flera plan. Jag tänker inte förklara vilka. Låt det vara fredagsfräckisen! ;)

Hur många pucklar var det nu? ;)

//Johansen






3 kommentarer:

  1. Kanske en sammanställning av tatueringar i laget vore på sin plats?

    SvaraRadera
  2. Fan en kamel på tån verkar inte vara så sketet ändå! Ska fundera över en sådan!

    SvaraRadera
  3. @WIKHOFF
    Ja, du om någon borde väl känna igen en Cameltoe :)

    SvaraRadera

Keep it clean!