söndag 13 februari 2011

Love and marriage?


Strax före giftermålet:



Han: -Äntligen! Jag har väntat så länge nu!

Hon: -Vill du att jag skall gå?

Han: -Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må

dåligt!

Hon: -Älskar du mig?

Han: -Självklart, alla tider på dygnet!

Hon: -Har du bedragit mig någon gång?

Han: -Nej aldrig. Varför frågar du ens?

Hon: -Vill du kyssa mig?

Han: -Ja, så fort jag får tillfälle till det.

Hon: -Skulle du någonsin kunna slå mig?

Han: -Är du galen? Du känner väl mig?

Hon: -Kan jag lita på dig?

Han: -Ja älskling ...

Hon: -Älskling ...
































Sju år senare:

Läs texten nerifrån och upp .....

//Johansen

4 kommentarer:

  1. haha kung, johansen!

    SvaraRadera
  2. Haha, skön söndagshumor. KUTGW!

    SvaraRadera
  3. Hahaha du måste inte lägga ut dina privatlivs-konversationer! ;)

    SvaraRadera

Keep it clean!