måndag 14 februari 2011

Tropic Thunder

Kollade på en film som en kompis till mig laddade ner för över ett år sedan och som har legat och samlat damm sedan dess. Min kompis är för övrigt grymt snygg, intelligent och lite rolig om han får säga det själv. Filmen heter Tropic Thunder och är sjukt rolig. Tydligen så har filmen blivit helt sågad men jag gillade den starkt. Helt skruvad humor!

Min favorit i filmen är Robert Downey Jr som spelar Kirk Lazarus som spelar Lincoln Osiris. Hängde ni med?


Vill ni låna den så kan jag fråga min kompis.

Annars inget nytt på Östfronten förutom att jag gjorde ett besök på Västfronten. Det var jättetrevligt, det räckte med en helg för att bli matad med skämt som:
-Vet du hur många tyskar det bor i Göteborg?
-Gör many!

-Vet du hur många kanadensare det bor i Göteborg?
-Åtta va!

Lite lyckligt lottad är man. Har inte sett många fotbollsmatcher på TV på sistone men ändå lyckats sett Newcastles vändning mot Arsenal och nu senast Manchesterderbyt och Wayne Rooneys konstmål. En match som City borde vunnit, tycker jag. Fast det är klart, gör man sådana mål så förtjänar man att vinna.

Denna vecka gick det lite bättre i Tips-SM, 9 rätt mot förra veckans katastrof på 6.

Snart börjar träningsmatcherna på riktigt. Då kan vi börja spekulera ordentligt. Real Fjälkinge har tjuvstartat lite genom att slå Wä med 2-0. Ska kolla upp lite mer resultat senare.

//Johansen

4 kommentarer:

  1. Göteborgshumor går alltid hem.

    SvaraRadera
  2. Nej kan inte hålla med om att City skulle ha vunnit mot United.
    Bollinnehav 50/50
    Skott 8/5 till United
    Passningar 81%/81%
    fantastiks mål 2/0 till United
    Tur mål 0/1. Till City
    City hände ingenting

    SvaraRadera
  3. Tropic Thunder är fan underbar! Älskar den humorn :) ska titta på den ikväll tror jag! Så ifall någon vill låna den framöver, säg till!

    Kirk - Come On, you limpdick motherfucker!

    SvaraRadera

Keep it clean!