måndag 21 februari 2011

När man inte får välja själv...

Lite naket var där också. ;)

...kan det faktiskt bli riktigt bra. Var på bio igår för första gången på jag vet inte när och såg "Love and other drugs". Eftersom det var sambon som fick välja så var jag inställd på en chick flick. Får ju säga att den var riktig bra, framför allt rolig. En feelgood-rulle helt enkelt.

Efter att inte som sagt gått på bio på åratal så ska jag på bio idag igen kl. 13. Då är det "Trassel" som står på tablån, en film som dottern valt.

Senare på kvällen är det träning. Vad som kommer diskuteras då får vi väl läsa om imorgon. ;) Min vad känns stel, kan inte avgöra om det är en "vadkaka" eller en lättare sträckning. Vill ju inte sabba träningssnittet på 100%. Får väl ta det lite lugnare på träningen. :(

Och visst Davvan du satt bredvid mig.
Kardum
är numera helt tam, han erkände att hans snygga mål var en felträff. Hade aldrig hänt förra året. Är det de kommande faderskapet som gjort honom ödmjuk eller har vi knäckt honom? Vi var nära att boka en tid hos närmsta idrottspsykolog efter det att Steffo bränt ett antal lägen, bland annat öppet mål, men han reste sig dock och klappade in två till slut. Skönt för oss för han hade varit sjukt grinig annars.

Rinkaby GoIF fick stryk av Österslöv. Gamla Vibyspelaren Dag "Legenden" Hammarskjöld stod i mål för Österslöv. Hans insats vet jag inget om. Han såg i alla fall glad ut när jag hälsade. Spelade Portugisen för Rinkaby? Såg ingen som passade in på signalementet, det var väl för kallt.

Cirkus Åsum, eller förlåt Nya Åsum som de tydligen kallar sig förlorade mot Åhus HBK med 1-0. Kan inte uttala mig om resultatet. Det roliga är att vissa ÅBK-fans envisas med att fortsätta skriva på ÅBK-bloggen. Det gör att den är läsvärd. När ska polletten trilla ner?

//Johansen

2 kommentarer:

  1. Tror du verkligen att du ska få kommenterar när det första man ser(bilden) är ett uppslag från vilken tjejtidningen som helst.

    SvaraRadera
  2. Johansen, jag fick mig rinkaby anfallarens dobbar rätt i ögat så jag fick tyvärr köra till akuten i halvtid.....Men vi vann matchen med 4-2 :)

    SvaraRadera

Keep it clean!