onsdag 16 februari 2011

Årsmöte idag!

Varför det sket sig för Kardum i skolan.

Årsmöte idag kl. 19 i klubbstugan. Har du inget för dig tycker jag att du ska ta dig dit.

Träningen igår var inte så farligt kall. Inte om man som jag hade en hoodmössa som gjorde att man såg ut som den femte Teletubbien. Sjukt ful men varm. Någon annan som var sjukt ful men varm igår var Wikström. Hans humör påminner ibland om en Miss Hulk med kraftig PMS. Nu ser ju inte Wikström egentligen ful ut förutom att han igår hade lekt med rakapparaten. Wikström som är en härlig entertainer visar säkert sin enormt långa "raggarsträng" om ni frågar honom. Den är INTE vacker. Men vad vet jag den kanske går hem hos brudarna.

Martin såg återigen sjukt het ut, skrev jag rätt nu?

Frälsarn var tillbaka efter sin så kallade semester på Kanarieöarna. Jag tror egentligen att han legat på Bosön och kört Beep-test i hemlighet.

Rikslarm har gått ut efter Henke Sjöberg. Sedan smekmånaden i London har han knappt synts till. Är han på Rehab eller vad? Börjar påminna om den före detta Vibyspelaren Andreas Åkerström som efter ett träningsläger i Danmark inte sågs till förutom på sin blogg där han skrev om sitt liv. Den handlade endast om fest, TV-spel och poker och mer fest.

En annan gammal Vibyspelare nämligen Fredrik Färm, f.d Nilsson. Var med i "Vem vet mest" för andra gången. Denna gången gick det bättre. Nu kom han till final och kommer att delta även i den stora veckofinalen. Bra jobbat!

//Johansen

4 kommentarer:

  1. GULA LAGET !!!

    Kalle har du fått ihop benen ;) ?


    @Alla spelare i VibyIF
    Glöm inte att anmäla till festen !!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ni har blivit som besatta av den där strängen, jag säger bara! man vet inget förrän man har testat! ;)

    SvaraRadera
  3. Din sträng är sjukt gay!

    SvaraRadera
  4. Kardum, du säger så bara för att du vill ha mig!

    Skärp dig nu!

    SvaraRadera

Keep it clean!