tisdag 15 september 2015

Spelarintervju: Isac Bondesson

Valedictorian? Isac Bondesson
Välkommen till Vibybloggen Isac!
Inleder med klassikern ”Hur känns det?”?

Jodå det rullar

Fullständigt namn: Isac Bondesson
Ålder: 18
Familj: Pappa,mamma, lillebror
Yrke: Fotbollsproffs
Fritid: Inget vettigt
Klubbar du spelat i: Bois, Åsum, Winnö
Favoritklubb: Manchester United, AIK
Favorithemsida: Haha kan jag inte säga
Favoritlåt: Eye of the tiger
Förebild: Mig själv
Bästa film: James Bond
Bästa bok: Finns det någon?

Vilka är dina lokala favoritlag? 

Winnö

Vad är det bästa med Viby IF? 
Härligt gäng med varierande ålder från Martin Karlsson till Lucas Mårtensson

Dina starka respektive svaga sidor som fotbollsspelare? 
Får inte plats så många starka sidor har jag, svaga tror jag inte jag har

Vilken fotbollsspelare inom världsfotbollen liknar dig mest spelmässigt? 
Ronaldo? eller Gerrard, brukar halka lite då och då.

Vem hade fått spela huvudrollen om man hade filmatiserat ditt liv? 
JAG SJÄLV

Galnaste spelaren du spelat tillsammans med respektive mot? 
Med: Charlie Madsen 
Mot: Vet jag inte

Vem är den bästa fotbollsspelare du spelat med respektive mot? 
Rasmus Rönn på båda

Vilken är den bästa respektive sämsta tränare du haft? 
Bästa är dem här i Viby nu ;)

Ditt starkaste fotbollsminne? 
Förlorade i Gothia cup mot Hammarby med 13-0 fick inte röra bollen förutom på avsparkarna 
Denna bilden fick jag av en lagkamrat. Texten var jag dock tvungen att censurera.
Välj 5 eller fler Vibyspelare och motivera vilken spelare i Svenska landslaget genom tiderna som de hade motsvarat?
Kristian Johansen: hade varit Ljungberg, liten och gnällig men väldigt bra och teknisk.

Martin Karlsson: hade varit Guidetti, båda stora i truten.

Marcus Almborg: Mellberg!! krigare från grunden båda två

Lucas Mårtensson: Anders Svensson, tjocka och långsamma och tillför inget

Fredrik Johansson; hade varit Zlatan, stjärnan i laget

Vem ur Viby IF:s seniortrupp hade du anlitat som klubbens…
Motivera kort varför.


…fystränare? Oskar Nilsson 97

…konditionstränare? ja inte Lucas iaf

…psykolog? ja inte Martin iaf han hade knäckt ner en mer.

…materialare? Rasmus Rönn

…dietist? jag själv.

…massör? Tafvelin

...stylist? får nog bli jag där med

…sjukvårdare? Pancho, alltid lugn

…chaufför? Nils Ekström om han är nykter då förstås

…frisör? Rasmus

…livvakt? Johansen

Nämn något du ångrar? 
Ingenting än

Berätta något inte många vet om dig? 
Spelar flöjt och har en tungpiercing 
Isac: En vinnare!
Vem i seniortruppen hade fått dejta din dotter? (rent hypotetiskt men du måste välja någon) 
Ingen, alla är fula och har inget att erbjuda

Vilka är dina intryck av Vibybloggen? 
Världsklass


Vibybloggen tackar Isac för för sköna svar. Håll utkik i veckan efter fler intervjuer.

//Johansen

1 kommentar:

  1. Bra Isak !!
    Mycket RIS - I like :)
    Btw, jag är inte äldst i truppen (även om jag ser äldst ut)
    Håll dig till fakta pöjkvasker :)

    Förresten...vad hände på matchen senast ? Varför blev du utbytt ? :) :) :)

    SvaraRadera

Keep it clean!