fredag 18 september 2015

Almborgs peptalk!

Kaptenen tillsammans med matchvinnaren mot Strömsborg firar avancemanget till sexan utomlands. Detta är inte första gången bloggen nås av bilder på de två. Bara se här och här! Jag räknar snart med att kanal 5 tar kontakt med de båda för nästa dokusåpa.
 I senaste matchen så var Almborg på semester så undertecknad fick kliva fram och ta peppningen. Lite svårt att axla den rollen. Vi vann ju trots allt matchen med 10-0 så helt kass var jag nog inte. ;)
 
Almborg lyckas förmedla känslan bättre till sina lagkamrater än Whacko.



Så här låter det!

Vet inte hur jag kunde glömma detta men jag glömde att lyfta fram att Jonas Mattsson faktiskt avverkade 90 minuter senaste matchen. Sjukt starkt med tanke på hur mycket skit han får för att han kliver åt sidan. Stor eloge!

Match på lördag mot Gualöv kl. 14 på bortaplan. Då ska vi säkra seriesegern helt och hållet. Boka in den 3 oktober då blir det fest i klubbstugan!

Nästa inlägg skriver jag som seriesegrare!

//Johansen

2 kommentarer:

  1. Dags för nästa inlägg. Seriseger är säkrad. :)
    Mattson gjorde 90 nya minuter.

    SvaraRadera
  2. Är det bara jag eller har kaptenens brandtal tappat lite i styrka efter att man sett honom med en paraplydrink? ;-)

    SvaraRadera

Keep it clean!