torsdag 6 september 2012

Mer uppståndelse!

Wikström tillfälligt återuppstånden!
Denna gången behövde bloggaren bara tänka på Wikström så stod han där. Jag tackar även denna gången för att jag fick bilden via MMS. Det intressanta med bilden förutom att Wikström är med är att nu finns det dokumenterat hur förbannat svårt Andreas Kardum har att knyta skorna. På bilden ser man tydligt hur han istället petar ner skosnörerna i skon. Alla sätt är bra förutom de dåliga eller?

Klart är det nu, även om ordförande Ola råkade berätta det före huvudpersonen hann göra det, att Peter Harrison nästa år tränar Wä IF:s seniorer. Jakten på ny tränare är inledd! Det viktiga är dock att behålla fokus på avslutningen av serien. Matchen på söndag i sikte!

Lite mer om Wikströms träning. Alla som känner honom vet att han har en förkärlek till att visa testiklarna. Denna gången gjorde han det dock lite diskretare genom att i stretchingen exponera sitt nyklippta ventilationshål med insyn till de Wikhofska bollarna. PrtSc? Kanske inte! Annars såg han pigg ut ändå. Passade på att sätta undertecknad med en eftersläng men efter detta inlägg så kanske jag förtjänade den. ;)

Avslutar med lite skratt hoppas jag! TGIF och trevlig helg!


Remi Gaillard är kung!

Mycket att reagera över här! Största misstaget görs av....?

 Liten avslutande fredagsfräckis!
De 5 hemligheterna för ett fungerande förhållande:
1. Det är viktigt att hitta en tjej som hjälper till i hushållet.
2. Det är viktigt att hitta en tjej som får dig att skratta.
3. Det är viktigt att hitta en tjej som du kan lita på och som inte ljuger.
4. Det är viktigt att hitta en tjej som är bra i sängen.
5. Det är viktigt att dessa fyra tjejer inte känner varandra.

//Johansen

3 kommentarer:

  1. Hahahahahaha, fan! Som jag sa till dig innan, dessa jävla testiklarna skulle fan sabba det för mig någon gång! Oavsett, tackar för att du dedikerade detta inlägget till mig och mina bollar! Sjukt kul att vara tillbaka på snabbvisit, alltid lika trevligt! Kapningen, ja du.....( jag formar händerna som en boll och ser oskyldig ut) :) haha

    SvaraRadera
  2. Haha bra inlägg! :)
    Dock var det inte så ful tackling, bara Johansen som filmar som vanligt!

    SvaraRadera
  3. Nästa återuppståndelse kan komma redan på måndag kväll.

    SvaraRadera

Keep it clean!