onsdag 19 augusti 2015

Respons!

Djurröds taktik mot Viby IF senast.
Kul med lite kommentarer på bloggen igen. Får tacka legendaren och Vibysupportern Micke Sjöberg för det. Hans intervju har i skrivande stunds visats 158 gånger. Får även tacka honom för Pondus-strippen.

I helgen så möter Viby IF Sibbhults IF på bortaplan. Undertecknad kan inte vara med då jag är bortrest. Den enda matchen jag missar och så blev det denna. Jag tror dock att grabbarna reder detta utan mig.

På fredag kl 12.00 publicerar jag ännu en intervju. Efter det så har jag ännu en vilande. Jag hoppas givetvis fler kommer in. Vill ni vara med eller tycker att någon annan ska vara med, skriv dennes mejladress i kommentatorsfältet. Just nu skulle jag vilja ha Nils Ekströms adress eftersom hans namn nämns i de intervjuer som ligger och väntar att publiceras. Kom igen Nisse, ge tillbaka! ;)

Kan "Mångbarnsfaren" och "Svärmorsdrömmen" tänkas sig ta en intervju?
Helt sjukt att de saknas i samlingen intervjuer på bloggen.

Kanske någon mer Vibysupporter vill komma till tals.

Kommer även intervjua vår ordförande som nästan tiggde om att bli intervjuad. Håller dock på att utforma den fortfarande. Tills vidare kan ni kika på hans förra.

//Johansen 

3 kommentarer:

  1. Bra..bättre...Vibybloggen. .

    SvaraRadera
  2. Självklart så ställer man upp för bloggen om så önskas.

    SvaraRadera

Keep it clean!