fredag 6 mars 2015

Senaste nytt! Nyfövärv till Viby IF?

Almborg, Ola-Conny och Thomas!
Almborg och Thomas ligger minsann inte bara och degar i hotellsängar på sin roadtrip. Tydligen så frotterar de sig även med kändisar från realitysåpor också. Hur som helst så väntas Ola-Conny presenteras som potentiellt nyförvärv för Viby IF på spelarfesten imorgon.

När jag ser de bilder som skickas till mig från olika ställen här i Sverige så kan jag inte hjälpa att tänka att Almborg och Thomas är som Morgan och Ola-Conny, ute på sin egna lilla resa.

Det finns ju onekligen några likheter. ;)
//Johansen

8 kommentarer:

  1. Hahaha! Arbetsförmedlingen on tour!

    SvaraRadera
  2. "För vi ska ta en groupie"

    SvaraRadera
  3. Thomas har alltså blivit både mittback och stekare? Mycket ska man vara med om ;-)

    SvaraRadera
  4. Haha stekare! Frågan är om jag utifrån benämningarna agerar utifrån det. Agerar jag som mittback? Agerar jag som stekare? :)

    SvaraRadera
  5. Tycker översta bilden ger vissa stekar-vibbar. Mittbacksspelet får jag väl avvakta med tills jag ser det live ;-)

    SvaraRadera
  6. Thomas är helt klart en stekare...

    SvaraRadera
  7. Känns rätt dött här....skitblogg

    SvaraRadera
  8. Snart ny fredag! Berikar bloggen igen ?

    SvaraRadera

Keep it clean!