fredag 20 mars 2015

På allmän begäran...Fredagsfräckisen är tillbaka


Inte superinspirerad just nu. En öm häl sätter stopp för fotboll just nu. Tack gode gud för gym och måndagens fys då. Personligen så hoppas jag på en sista fysträning inomhus nu på måndag innan vi går på gräs. Vi får se vad tränarstaben beslutar. Jag tycker själv att det gett gott resultat. 

Match mot Tyringe på söndag och jag förväntar mig vinst. Spelar vi som vi gjorde mot Ballingslöv så finns inget annat. Synd bara att man inte kan vara med, men hellre missa träningsmatch än seriematch för att man chansar.

Ska snart börja fila på intervjuer av ledare och spelare men det arbetet inleds inte före påsklovet. Till dess kan ni kika lite på Coach Petes gamla intervju.

Pete och även andra som bokat flyg kanske uppskattar denna. Jag gillar den! Något att tänka på när vi bokar flyget till England. ;)



Angående smeknamn som jag skrivit om tidigare.


Inte mycket mer att komma med än så här...allt kan inte vara guld och gröna skogar. Och apropå det så är det snart dags för dans...

Slutligen....På begäran...

Två blondinkompisar gick och tittade på "Fifty shades of Gray" en kväll. Efter 20 minuter lutar den ena tjejen sig närmare den andra tjejen och viskar i örat på henne.

- Vad skall jag göra? Killen som sitter bredvid mig onanerar!
Kompisen svarar: - Äh! Gör inget, bara ignorera det!
Den andra tjejen sitter tyst i 10 min så frågar hon samma sak igen: - Vad ska jag göra?
Kompisen svarar igen: Gör inget, bara ignorera det!
Den andra tjejen: - Men, det kan jag inte!
Kompisen: - Varför inte?
Tjejen: - För han använder min hand!!!

//Johansen

5 kommentarer:

  1. Måste ju berömma Thomas för hans dementi om att han blivit stekare. Dagens bild i KB visar tydligt att så inte är fallet. Jag kapitulerar ;-)

    SvaraRadera
  2. Då får vi se din kommentar om mittbackspositionen inom kort hoppas jag..:)

    SvaraRadera
  3. Blir det gräs långfredagen ska jag göra den bedömningen också :-)

    SvaraRadera
  4. Ni är det dags för ny bloggning! Saknar dina inlägg Johansen! !!

    SvaraRadera
  5. Hahaha Thomas! En kärleksförklaring kl 1 på natten! Thomas är inte nykter. Jag ska plita ihop något imorgon.

    SvaraRadera

Keep it clean!