onsdag 16 november 2011

Dominans!

Tedominator!
Nej det handlar inte om att England bröt sin "looser streak" mot Sverige. Svårt att räkna ut den förlusten förresten. Jag menar hur motiverad är Zlatan i en sån match. Så inte konstigt att de dominerade långa stunder. Att jag bara nämnde honom, jag vet inte vad det är men jag har svårt med honom i landslaget även om jag erkänner hans plats som en världsspelare. Mycket kluven just nu.

England är nu världsmästare...i träningsmatcher. ;)

Åter till titeln på inlägget...
Utan jag pratar givetvis om det gröna laget på gårdagens träning. Dominans! Fast skit i det förresten, det är tråkigt.

Jag väljer istället att lyfta fram Ted "Haddock" Elofsson som gjorde gårdagens soloprestation. Även om jag gjort många mål i mina dagar så har nog Ted en mycket högre snygghetsfaktor på sina. Sjukt avslut igår. Tänker inte beskriva det. Kan liksom inte göra det rättvisa.

Avslutar med ett ode till Ted.

In London he was robbed
and left for dead
Now he's back,
he is Super-Ted.

...och några youtubeklassiker.







//Johansen

4 kommentarer:

  1. Hahaha! inte ett dugg förvånad att du har lyckats övertala dig själv att ert jävla skitlag (bara B-lagspelare) dominerade träningen igår..Du och Karlsson i samma lag, då kvittar de om ni förlorar alla matcher, ni har dominerat ändå... ;)

    BTW! Gött med ytterligare ett inlägg på en helt vanlig veckodag! :)

    SvaraRadera
  2. Sjukt att du inte gratulerar Ted! Du har nu gett avundsjukan ett ansikte...och det är inget vackert ansikte. ;)

    SvaraRadera
  3. Snyggt mål! men jag skiter väl i Ted! ;)

    SvaraRadera
  4. Grymt mål TED...

    Men gillar inte att att du antyder att du gjort en massa mål i dina dagar. Bara för att du skött mail-statistiken på hemsdian så innebär det inte att det är du som gjort målen :)

    Och till sist... Vad har jag sagt om att lägga ut YouTube-klipp !!!!!!

    SvaraRadera

Keep it clean!