fredag 18 november 2011

Fredagen....äntligen.


Inget att skriva idag mer än några profetior.
  • Davvan kommer inte att vara på Bånken i helgen.
  • Något "Red light district" i Tyskland kommer att få besök av tre Vibyspelare i helgen.
  • Teds skägg kommer att bli lite större.
  • Undertecknad kommer att fundera hur den yngste spelaren i seniortruppen, Emil, fick utgå med kramp från träningen..
  • Sjöstedt klagade om att vi tränar 3 gånger i veckan, detta borde betyda att han inte tränar på söndag.

Fräckisen...

En äldre dam blev intervjuad på ålderdomshemmet.
-Säg mig fru Olsson, när hade ni sex senast?
-Tja. Det var nog kring 1945.....
-Jaha då är det rätt så länge sen?
-Ni ungdomar har inget begrepp om tid....klockan är inte mer än 2030 !

//Johansen

3 kommentarer:

  1. Ok!
    Ja får väl ge dig en kommentar!

    GOTT SNACK

    SvaraRadera
  2. Tack Kradum. Jag hade nog slutat med fredagsinläggen annars. Du hade väl det på känn.

    Eller så hade du en baktanke och ville bara påminna mig, på ett fint sätt, att jag ska skriva om vem som blev "Årets spelare".

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! :)

    Sanningen är att jag tyckte lite synd om dig faktiskt..Och de värsta som skulle kunna hända på en fredag är att det inte hade varit något inlägg här! :)

    SvaraRadera

Keep it clean!