fredag 11 november 2011

Fredagen den 11/11 men inte kl. 11:11.

Inga kommentarer.
Tänkte först publicera detta inlägget kl. 11:11. Lite nördigt hade det varit men matematikern i mig tycker det är lite kul....11/11 11:11.

Något om veckans träningar.
Tunnlade Oscar Hall, sedan att han köttade allt och alla och inte gick ta boll ifrån är en annan historia. Amar Osmanagic som fortfarande funderar om han ska spela back eller anfallare passade på att kötta Thomas Serban så att blodvite uppstod. Amar är en sån rasist! ;)
Mattias Stedt har prickat in formen....i november. Killen tog TRE straffar på uteträningen. Stevan Maksimovic tränade i kortbyxor utomhus. Det berodde säkert på att han inte hittade några blåa långbyxor som kunde matcha hans resterande blåa outfit. Albin Mauritzon verkar vara den som besitter den största talangen av sina bröder...precis som Emil Lundgren. ;)

Tillägg! STOPPA PRESSARNA! Henke "Sjöstedt" Sjöberg, ni vet han som finns på bild när du slår upp ordet soffpotatis i uppslagboken, han ledde uppvärmningen utomhus. Coach Pete förevigade tillfället med sin telefon. Lika monumentalt som månlandningen -69....nästan i alla fall. ;)

Undrar ni varför jag inte bloggar kan ni skylla det på Jan Björklund. Börjar att bli allergisk mot tangentbord. Dokumenterar järnet. Skolan dödar motivationen...just nu känns det så.

Fest på lördag i Viby. Det kommer att bli suveränt.

En dag kom det in en ung dam på apoteket. Hon gick fram till disken och väntade på sin tur.
När det väl var hennes tur frågade hon exepediten om de sålde kondomer i stor storlek.
"Ja, det gör vi. Vill damen köpa några?"
"Nej, men går det bra om jag står kvar här och väntar tills någon gör det?

//Johansen

3 kommentarer:

  1. Uteträning i November!? Härligt och seriöst! Glöm inte att ha kul under denna svenska långa försäsong.
    Viby höstfest på lördag, roligt att många av seniorspelarna kommer, ska nog kunna bjuda på något gott om ni kommer fram.
    Ha det bra, ses på lördag.

    SvaraRadera
  2. Man får tacka för alla fina ord, kommentarer och uppskattning jag möt i Viby, men nu är det dags för mig att säga tack och adjö. Många fina minnen och ögonblick kommer jag bära med mig. Tack för allt. ADJÖ! ALLTID VIBY I MITT HJÄRTA.

    SvaraRadera

Keep it clean!