tisdag 1 maj 2012

Analys, vilket nys?

Dålig markering eller individuell prestation?
Hopplöst att försöka analysera resultat. Jag försöker att låta bli att hålla på med sånt för ännu är jag inte tränare och inte är jag säker på att jag vill bli det heller. Jag menar hur sannolikt var det att Oscar Hall på bilden skulle förlora en höjdduell och att det skulle bli mål på kuppen. Eller att undertecknad för den delen skulle nicka in ett mål. Samma sannolikhet borde ju ge utslag om ett lag har fler avslut på mål eller att ett lag har större bollinnehav. Borde, borde, borde. Just nu känns inte sannolikhet eller statistik så intressant såvida det inte handlar om vinster i Viby IF:s statistik. Coach Petes analys väntas anlända på torsdagsträningen. Ser fram emot den och hur vi jobbar vidare för att ta 3 poäng på fredag.


Detta är lite kul. Sergio Ballesteros är 36 år!!!

Ingen av spelarna vågade prata om Manchester-derbyt i Petes närvaro på tisdagsträningen. Ass. Coach Micke Brorsson vågade dock. Ass. coach förresten??? Det får bli utan förkortning framöver.

"Maj, maj måne! Jag kan lura dig till Skåne" verkar Ronnie Larsson tro av döma av denna artikeln. Micke Nilsson spelade väl inte en match i KFF och varför kliva ner Sverige tredje division sett från Allsvenskan?
Varför inte Ovesholms IF istället. ;)

Annars då....

//Johansen

2 kommentarer:

  1. Inte konstigt Oscar förlorar den nickduellen, han hoppas ju INTE ENS??!! :)

    SvaraRadera

Keep it clean!