fredag 24 augusti 2012

Fredagspudel!

J.R Brorsson
Jag tar tillbaka allt jag sagt i det senaste inlägget. Tiden finns helt enkelt inte just nu. Så nu skriver jag bara hipp som happ. Vad det gäller Viby IF så tror jag inte längre på en serieseger. Lita på att jag kommer göra allt jag kan för att det ska inträffa, framför allt genom att träna så mycket jag kan. Hade alla gjort likadant hade jag kanske börjat tro igen. Det blir Näsby IF eller Kristianstads BoIS som tar detta nu. Viby IF klarar kval allt annat hade varit ren och skär skandal.

Vidare analyser än den Coach Pete gjort på Vibyif.com är överflödiga.

Vad har fastnat på bloggradarn gällande prestationer inom Viby IF? Följande: Ymséns otroliga säkerhet i straffskyttet. Martin Karlsson oneliners på träningarna. J.R Brorssons peptalk inför övningar. Laginsatsen i B-lagsmatchen som var raka motsatsen mot den dagen innan mot Hjärsås. 

Min skämslåt som får mig numera att tänka på Gno. Grym!

Ikväll knyter vi näven i fika och plockar fram DET!

Over and out!

//Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!