lördag 31 juli 2010

Lång väg tillbaka.



Resan tillbaka till Allsvenskan är lång. Jag undrar om de kör liknande reklam nästa år för någon Allsvenska lär det inte bli för Bajen detta året, speciellt inte när man släpper in mål i matchminut 93.

Själv har jag varit hos sjukgymnasten som konstaterade det jag haft på känn. Det blir nog ingen mer fotboll 2010 såvida jag inte vill spela fotboll nästa år. Resan tillbaka till Supersexan för mig dröjer eller varför inte tillbaka till femman. Kval är ingen omöjlighet även om laget fått flera bakslag såsom skador, avstängningar och Almborgs abdikering. Det är bara att knyta näven.

Så har man blivit gammal över sommaren. Sitter och lyssnar på "Ring så spelar vi" och löser korsord.

//Johansen

1 kommentar:

  1. Hahaha sjukt bra dessa filmerna är :)
    Enda bra bajen gjort sen dom tog sm-guld på 60talet eller va de nu va ;)

    SvaraRadera

Keep it clean!