söndag 25 juli 2010

Morgonblogg! Vi är svenska fans allihopa!

Jag och en malaysisk man med svensk landslagströja vid foten av Mt. Kinabalu.

Är det bara jag som har en känsla av att Sveriges fotbollslandslag har något på gång? Är det bara därför att det är så mycket som talar emot just detta. Få utlandsproffs i riktigt stora klubbar, ny förbundskapten, en visserligen glad men i Barcelona bänkad Zlatan, allsvenskan på femtielfte plats på europarankingen och att landslaget är rankat strax efter Gabon på 35:e plats. Efter att jag konstaterat detta så kan jag inte förklara varför jag känner så. Men en känsla är en känsla.

Kan förresten någon placera den Malaysiska mannens Sverigetröja. Jag har inte lyckats. Det kändes lite EM-92 över den men jag är mycket osäker.

//Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!