fredag 27 maj 2011

Fredag, mår fin mår fin!

Amar har riktigt ont! Läkarna pumpar i honom alla droger de har i ambulansen.



Amar efter dubbla dosen morfin och en tub lustgas. Hur mår du Amar? Mår fin, mår fin!





Kan ju förstå att det gjorde ont! Ur led är....axeln.



Tröja nummer 4 pensionerad. Hoppas inte nu Amar går samma väg.



Tänker inte skriva något om matchen det gör nämligen Fotbollikristianstad utmärkt.
Hoppas Amar kryar på sig snabbt.
Nu till fräckisen!


Det gifta gamla paret var på safari i Afrika. Mannen hade blivit så fascinerad av all olika ormar som fanns där och ville smuggla med en hem.
Frun hans tyckte att om han kunde ta med ett djur hem så skulle hon också göra det. Mannen band en orm runt midjan så att den liknade ett skärp och kvinnan stoppade ner en skunk i handväskan.
Väl framme vid tullen blev kvinnan nervös och sa till gubben sin:
- Jag vågar inte! Tänk så tittar de i min handväska!
- Men så göm den i trosorna då!
- Men tänk på lukten!
- Ja det lär ju vara illa! Men dör den så dör den…



//Johansen

4 kommentarer:

  1. god morgon alla! ska först tacka albin som hämtade mig på sjukhuset i natt! och johansen, om jag fick dubbla doser morfin innan akuten så ficjk jag 4 eller doser till och en hel tub lustgas! men väl hemma snurrade/snurrar allt sjukt fint i huvudet på mig:) ses snart killar!

    SvaraRadera
  2. vaaad ? det måste göra ont,du fick morfin och allt annat skit men ingen smörgås!Vad tråkig :)
    Krya på dig kompis !

    SvaraRadera
  3. Krya på dig baguetten !!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig och se till att bli fit for fight snabbt :-)

    SvaraRadera

Keep it clean!