söndag 16 oktober 2011

Gno sponsored by Briska.

Kärnan!?
Fr.v. Albin, jag, Ted, Davvan, Gno och Amar.
Spelarfest i lördags. Spelarfest och spelarfest...det var i alla fall sex tappra Vibyspelare som slöt upp hos Amar. Där så spelade undertecknad FIFA 12 för första gången. Senast versionen som jag prövat var FIFA 97 på PC inte riktigt samma sak. Så jag behöver knappast skriva att jag sög kraftigt. Kul ändå.

Efter det så käkade vi på O'Learys och tog ett par öl, alla utom Gno som drack cider. Tydligen så bli mer dum av att dricka cider än öl för Gno fick för sig att James Watt uppfann glödlampan. Bara för att han råkade ha rätt om att barn föds utan knäskålar så tror han numera att han kan lura i oss vad som helst.

Hur som helst jättetrevlig. Lite senare så anslöt Slangen och Sjöstedt. 


När jag lämnade O'Learys så sa Ted att jag skulle se upp så jag inte blir rånad på Resecentrum. Inte svårt att kontra på den kommentaren med tanke på vad som hände Ted i London. (Observera två olika hyperlänkar)

För den uppmärksamme, du ser en annan London-referens på fotot ovan.

Amar undrar hur intresset ser ut för att spela squash på tisdag. I skrivande stund är jag inte säker om jag kan men ska kolla upp det snarast. Amar kan skriva om detaljerna i kommentatorsfältet och är ni intresserade så kommentera.

That's all for now!

//Johansen

1 kommentar:

  1. De som vill vara med och lira squash på tisdag kan väl lägga ett sms till mig och jag boka banor till oss!

    Det kostar 100:- per timme plus 30:- om man ska hyra rack! i dags läget är de jag, Albin och Grönkvist som ska spela vilka vill vara med?

    SvaraRadera

Keep it clean!