fredag 9 mars 2012

Grazie a Dio è venerdì!

Gno - Viby IF:s sämsta förlorare?
Inga inlägg i veckan. Inga kommentarer i veckan. Ingen träning igår. Inte mycket att skriva om.

Bloggen var först att blogga om Niklas Nordgrens nya klubb. Ett inlägg som lästes av...inte alls så många. Någon som däremot dragit folk är Simon Hurtig vars intervju som lästs 263 gånger.

Match imorgon mot Vittsjö GIK kl 11.00 på konstgräset i stan. Vinst är ett måste om det ska finnas chans för att avancera vidare i DM för egen kraft.

Jag undrar hur nervösa alla Milanfans var när det stod 3-0 i paus mot Arsenal. Jag hade nästan lust att ringa runt i pausen och göra korta intervjuer för bloggen. ;) Hade Gno skickat ut TV:en genom fönstret?

Bloggen närmar sig 400 inlägg. Hur ska det firas?

Kort fräckis!
- Har du slutat färga håret?
- Ja, sist jag gjorde det vaknade jag mitt i natten av att min man ruskade om mej och sa: - Det är bäst du går innan min fru kommer hem.

//Johansen

2 kommentarer:

  1. haha! kort och bra inlägg ;)

    Tycker vi kan fira 400 inlägg, genom att bloggerskan tar ut pengarna han tjänat på sin reklam och bakar en tårta som HEN sedan tar med och bjuder på träningen :)

    SvaraRadera
  2. haha mycket störd.
    ingen dålig förlorare. men när man går emot det internationella regelverket? Ja, då ska man kunna uttrycka sig fritt.
    VAD SÄGS OM EN GÄSTSKRIBENT?!

    SvaraRadera

Keep it clean!