onsdag 8 april 2015

Bloggen under hot?

Nils Werner har ryktesvis tröttnat på bloggen.
Bloggen har stuckit ut näsan ett antal gånger. Oftast så tar bloggen humorn till hjälp för att belysa såväl lokala som internationella företeelser. Bloggen är dock försiktig att driva med folk som är utsatta eller på något annat sätt befinner sig i en underlägsen ställning. Bloggen kommer dock alltid att fortsätta att skämta om ryssar, religion, och allt annat. Lättkränkta människor finns det gott och kan man inte ta ett skämt så ska man inte läsa bloggen kort och gott. Något som "ryssen" i ryssinlägget inte fattade. Personer som tar sig själva, sin livsåskådning eller något annat på blodigt allvar borde egentligen tvingas ta ett internetkörkort.

Just nu handlar de flesta hoten om att sluta läsa bloggen vilken i realiteten är tomma hot eftersom de ofta yttras av bloggens trognaste läsare.

Som ni ser i högerspalten så verkar det inte bloggas så mycket om lokalfotboll. Hanaskogsbloggen är väl den som lever fortfarande. Jag räknar bort PP:s blogg i Bladet, han får ju dessutom betalt. Har ni tips på någon lokal blogg så bara kommentera.

För övrigt har jag skickat ett intervjuformulär till de som registrerat sin mejladress på Viby IF:s hemsida. Tyvärr har ett par juniorer registrerat fel mejladress vilket resulterat i "Delivery Status Notification". Har man inte fått något mejl och vill svara på en spelarintervju så kommentera nedan och ange en korrekt mejladress så skickar jag frågorna.

Tippa serien i år ser jag som en omöjlighet. Har ingen vidare koll på vilka resultat konkurrenterna gjort. De resultat jag lyckats snappa upp är av föga vikt då de mött lag som jag inte har en uppfattning hur bra de är. Sedan är träningsmatcher träningsmatcher.

På fredag kommer ett inlägg, ett kort, ett koncist men framför allt ett viktigt inlägg!

//Johansen

2 kommentarer:

  1. Haha...alla som tar illa upp för något som står på bloggen BÖR snarast anfallas igen och igen och igen ....
    Det är ju bloggar som denna som gör att intresse skapas och samtalsämne frodas.
    Jag önskar jag kunde SLUTA läsa bloggen!
    Hoppas alla juniorisar svarar på Bloggens frågor utan att ta det på så stort allvar, utan med en STOR portion humor.
    Tippa serien blir lätt: Först kommer Viby sen kommer resten !
    Träning ikväll !!!!

    SvaraRadera
  2. Det är fredag....
    Var är inlägget ? Eller menade du sko-inlägg? Inläggning av sill ?

    Upp till bevis :)

    SvaraRadera

Keep it clean!