måndag 7 juni 2010

Perspektiv...

Intressant det här med perspektiv.

För några veckor sedan var inte Näsbys tränare, Lasse Ek, ens vatten värd av flera inom den egna klubben. Nu ett par segrar senare bär de honom på sina axlar efter meriterande segrar över rivalen KBOIS och Linderöd.

Många borde se över sin sekretessinställningar på Facebook. Senast fick jag bilder i mitt nyhetsflöde på en känd lokal talang som numera spelar i Nosaby IF. Bilderna var av det grövre slaget, speciellt en bild var ganska ofräsch. Tydligen så togs bilderna bort lite senare och bra var väl det. Hade jag varit honom så hade jag tagit ett allvarligt snack med hans kompis som la upp dem. Spelaren får väl hoppas att ingen hann spara ner dem.
Där blir det ingen statsminister.

Gualöv är bara tränade för en halvlek. Hängde med bra i första när Fru Fortuna gav dem två lägen som de förvaltade varav det andra hjälpte vi till med.

Alla slår NÄSTAN alla i Supersexan utom Vittskövle. Jag fattar inte varför. De är bra men inte så bra. Hatten av för dem i vilket fall.

Tränade inte ikväll då familjen fick avliva en kär vän efter en kort tids sjukdom. Vår kära katt och familjemedlem, Elsa, blev 14 år. Vet inte hur jag ska förklara för min snart 3-åriga dotter att Elsa inte längre är med oss. Min dotter sa den gulligaste kommentaren när Elsa låg i soffan innan vi körde henne till Veterinären. -Elsa behöver ett plåster!

Perspektiv som sagt.

//Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!