fredag 11 juni 2010

Jag mötte Fotbolls-Lassie topp 5

Etta i målet men tvåa på min lista.

Jag mötte Fotbolls-Lassie topp 5
Jag har valt ut mina favoriter av de som postat sina Lassies. Tack för alla bidrag!

1. Frälsarens fika med Ronaldinho.
Motivering: Behövs någon?

2. Greger som köpt handskar av Ronnie Hellström.
Motivering: Som Bajare så hamnar denna Lassien utan tvekan på andra plats.

3. Snygge Jygge som groggat med Robert Prytz.
Motivering: Om ni läst reportaget om Prytz i det senaste numret av Offside så förstår ni. Given trea!

4. Hermann Maiers handskakning med Tomas Brolin.
Motivering: VM-94 i mitt hjärta för alltid. Allt annat kan vi glömma.

5. Kalle P har satt en straff på Thomas Ravelli.
Motivering: Kul att Kalle får lägga straffar någonstans.

Jag kan ju stoltsera med att jag har groggat med alla vars kommentarer hamnat på listan.

Till alla er som groggat med Ralf Edström. -Vem fan har inte det?

//Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!