onsdag 16 juni 2010

Viva Espana!



Spanien och EM= MVG, Spanien och VM=IG. Är traditionens makt så stor? Ska Spanien aldrig lyckas i den största turneringen av dem alla. Journalister gjorde sitt bästa för att påminna spanjorerna om det efter matchen i alla fall. Lite kul är det ändå att Schweiz vinner, ett lag som jag inte håller så mycket högre än Sverige.

Vi i klubben som spelat en slant på Forlan som skyttekung gläds med honom. Forza Uruguay!

Jag har kikat lite på all avancerad statistik gällande bloggen på Google Analytics. Som mest har sidan haft 50 unika besökare på en dag annars ligger snittet kring 30 men klättrar sakta men säkert. En rolig detalj är att surfandet på bloggen är markant lägre varje tisdag. Vet inte varför. 727 st besök totalt sedan den 24 maj då jag började använda Google Analytics.

När jag inte skrev på ett tag fick jag respons. Nu? Börjar tröttna på att vara oemotsagd här på bloggen.

Nu ska jag sova!

//Johansen

4 kommentarer:

  1. Vem har tid att kommentera när det är fotbolls-vm på tv? Gör ett litet undantag så du orkar fortsätta blogga ;-). Lycka till på fredag. Själv väljer jag att följa kung Gerrard & co istället.

    SvaraRadera
  2. En sann supporter missar inte en hemmamatch, därför kommer jag tillsammans med S-A att höras på Viby IP som vanligt...

    SvaraRadera
  3. SnyggeJygges stämma skapar stämning. Spelarna springer som strävsamma Sydkoreaner så snabbt som stämman skalla. ;)

    SvaraRadera

Keep it clean!