onsdag 13 april 2011

TV-nostalgi

Barndomshjälte!

Nu har jag tittat på så mycket TV att jag snart inte klarar mer. Ärligt, jag är full i beundran över de som arbetslösa människor som klarar av att titta på TV dagarna i ända. Sammanfattar lite av min TV-upplevelse här. Jag är glad över att återsett Macgyver ännu en gång. Han är fortfarande kung. På National Geographic channel har jag fått lära mig att Håkäringen tydligen visst kan attackera och äta säl. På History channel så har jag lärt mig att "Solar flares" är ett hot mot våran existens. Och på Discoverys Mythbuster så lyckades de inte klyva en gris med en vajer. Många lärdomar på väg till friskhet. ;)

Annars är detta en TV som många letat efter.


X-ray Plasma TV brought to you by Videobash

Lite fotboll då. Som alla säkert sett så har Patrik Persson tippat vår femma. Som nykomlingar bör så hamnade vi på nedflyttning igen. Klyschigt men det är bara till att motbevisa.

Fortsätter på nostalgitemat.



Påminner inte "Brollans" träningsbyxor om Erik Karlssons?

Ett annat klipp med nostalgi. Andreas Ravelli påminner en hel del om brorsan inte bara till utseendet. Om Martin Karlsson blir tränare så kommer han garanterat och göra som Ravelli 0.15 in i klippet.



Kommer jag träna ikväll? Svar nej! Jag är fortfarande hostig och helt slutkörd. Räknar med att vara tillbaka till nästa vecka. Allt annat i dagsläget vore korkat!

//Johansen

3 kommentarer:

  1. Jag hade gormat betydligt mer än Ravelli...

    SvaraRadera
  2. Macgyver är en hjälte! Vilken man!

    SvaraRadera
  3. Fin gräsplätt de spelar på i Brolinklippet ! :)

    SvaraRadera

Keep it clean!