tisdag 26 april 2011

Släktforskning: Andrée Melander

What a handsome Fez!


Dags att plocka upp "släktforskningen" igen. Lite lamt men vad fan gör man inte. Tidigare offer är Jonte Dahl och Jimmie Podgorniak. Nu har turen kommit till Andrée "Hulken" Melander. Efter att ha granskat videos som denna så tror jag att jag lokaliserat en släkting i det efterföljande klippet.




0.17 in i klippet nedan så har ni vad jag misstänker kan vara Andrées mamma.



Sedan blir det ett långt steg tillbaka i släktträdet. Men jag misstänker att jag lokaliserat Andrées farfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfarsfarfar.



Eller riktigt låååååångt tillbaka i tiden.



Detta var dagens blogginlägg.

//Johansen

5 kommentarer:

  1. Hahaha Garanterat Melander-släktet rakt igenom! :)

    SvaraRadera
  2. Grym släktforskning. Mer sånt!

    SvaraRadera
  3. Tack för hjälpen Johansen! Det känns skönt och veta varifrån man kommer! :)

    SvaraRadera
  4. Var det han som fes?

    Trodde inte du pratade skånska?

    SvaraRadera

Keep it clean!