fredag 3 juni 2011

Genial Melanderfredag


Genialitet kan ta många olika uttryck. Jag är stolt att presentera min lagkamrat Andrée Melanders spoof på Henrik Lundqvist extremt lama Clerasilreklam. Genialt är ordet Melander.





Tänkte på Johan "Gno" Grönkvist när jag letade efter en ny bloggfräckis.

Så var det en ung brunett som kom till doktorn och säger att hennes kropp gör vansinnigt ont var hon än rör vid den.

- Omöjligt, säger doktorn.
- Visa mig!

Med sitt finger petar hon sig själv på armbågen och skriker av smärta!

Hon trycker på sitt knä och skriker, och på sin fot!

Doktorn: – Ni är inte brunett eller hur?

Kvinnan: – Nej, jag är egentligen blondin!

Doktorn: – Trodde väl det, ni har ett brutet finger!


//Johansen

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHA vackert inlägg!
    och riktigt vackert klipp på konstapel Melander =)
    hahahaha

    SvaraRadera
  2. Kungen över skogarna!3 juni 2011 kl. 09:45

    Hahahhahahahahahahhahahahahahahah. Asso detta kommer på riktigt bli en youtube-succé! HEY.

    SvaraRadera
  3. Detta va suveränt från alla parter!

    SvaraRadera

Keep it clean!