onsdag 4 april 2012

Blogglista nere till höger--->



Gnomeo och kick some grass...sammanträffande???


Bloggen betalar grova pengar för en video där Johan "Gno" Grönkvist snubblar omkull på Grönängen strax innan matchen mot Vittsjö. Rykten säger att Gnos motorik vid tillfället påminde om detta...och är namnet på den videon också ett sammanträffande???


Vibybloggen lovar hädanefter att låta Simon Hurtig vara eftersom han kände sig förföljd av sina lagkamrater efter "Shitgate"-skandalen. Simon var nära en övergång till sin förra klubb, Åsums BK, när förhandlingarna plötsligt bröt samman. L-O lät meddela att avloppssystemet på Wendesvallen inte klarar av Simon Hurtigs exkrementer varpå övergången uteblev.

Det har varit en tuff period för Simon. Så han har börjat blogga???

En företrädare för Viby IF:s premiärmotståndare intervjuas här. De tippar att de vinner sin premiär med 1-0. Viby IF placering på deras lista över serien dröjer väl ett tag till. Gissar att vi hamnar i topp tre på den.

Annars hoppas jag att ni inte missat min lokala fotbollsblogglista längst nere till höger på denna sidan. Den uppdateras automatiskt. Senast tillagda är Real Hjärses blogg.

Amar skrev på facebook att han ska åka till Göteborg när det är seriepremiär. IK Kamp gör allt för att detta inte ska ske då de gärna vill ha ett gratismål. ;)

Jag frågade Amar om det var en facerape men han bekräftade det på träningen igår. Då får man räkna med att hamna i bloggstrålkastarna.

Jag har tagit bort ordkontrollen. Detta borde underlätta för er som kommenterar.

Det var det!

//Johansen

2 kommentarer:

  1. Vi väntar med spänning på Vibybloggens tipps kring årets supersexa =)

    SvaraRadera
  2. Haha vet fan inte vad som hände.. Man kan säga att vittsjö gick in i matchen med bättre självförtroende efter den lilla incidenten. Ni fattar vad jag menar. Har skrivit så mycket att jag inte orkar formulera om :)

    SvaraRadera

Keep it clean!