tisdag 11 maj 2010

Hejarklacken!

Fick synpunkter av en kollega som tittade på när Skepparslövs IF mötte Viby IF. Kollegan tyckte att Vibyklacken hade mycket synpunkter på domaren. Detta är inget jag noterat eftersom jag sällan hör det som skriks vid sidan om planen eller iakttar publiken. Detta stämmer dock säkerligen för jag vet att de i publiken är engagerade Viby IF-medlemmar och förresten vilken klack har inte synpunkter på domaren. Jag uppskattar i alla fall det stöd Vibyklacken ger oss spelare och gör att man ger det där lilla extra på plan.
Hoppas klacken hänger med ända till Önneköp.

Jag ska börja fila på intervjuerna. Andreas Kardum är ett givet intervjuoffer, han bjuder alltid på sig själv. Fler namn som önskas bara lägg en kommentar.



Här kommer Hipp Hipp klacken - en klassiker!



//Johansen

2 kommentarer:

  1. Ibland kanske domaren borde köra - M C F, syntest!! syntest !!!

    SvaraRadera

Keep it clean!