söndag 16 maj 2010

Veckan som kommer.

Och så säger de att "soccer" is gay!

Svor lite i onsdags över att det var hela nio dagar till nästa match. Lugnade ner mig morgonen efter då jag vaknade upp med en präktig förkylning och ett ömt lår. Nu hoppas jag att jag ska kunna träna imorgon.

Viktig match på fredag då avgörs det om vi ska ligga i mitten och harva ett tag framöver eller haka på i toppen. Winnö har vassa målskyttar i Kristoffer Åkesson(7 mål) och Mattias Hagman (6 mål) så det är inte bara att köra på framåt. Kommer att bli en tuff match.

Övriga notiser:

Dzemal Hadzic har, enligt källor, tagit en time-out från fotbollen i KBOIS. En av de största humörspelare jag känner. Blir inte riktigt klok på honom. En man som åker Helsingör-Köpenhamn tur och retur för att endast äta på McDonalds, och då åt han bara en cheeseburgare, visar att det är "något". Bara Dzemal vet vad det där "något" är för någonting.

Har krutet blivit blött hos Kenneth "Kenta Kanon" Fredriksson, han har stått på 8 mål ett par matcher nu.

Kalle "Karl Pedal" Perssons pappa har skaffat Facebook.

Jesus twittrar tydligen. Ni som inte vet vad Twitter är för nöja er med att ni vet vem Jesus är. Eller är det rent av Kjellman igen som skriver under sitt riktiga namn?

Uppskattar ni Twitter och har en åsikt om Jan Guillou. "Han" twittrar tydligen! Delar du min humor tycker du det är i alla fall lite roligt.

Nog om Twitter.

Hoppas Danmark vinner Hockey-VM!

//Johansen

1 kommentar:

  1. Hockey-VM ?? Känns mer intressant att höra Kardum förklara hur hans SHITZU (?) har det...

    BTW... Var är KJELLMAN !!! Jag ska ju köpa elcyklar av honom

    SvaraRadera

Keep it clean!