torsdag 6 maj 2010

Nummer 10

Vanligtvis brukar tröja nr. 10 förknippas med storheter som Maradona och Ronaldo och symboliserade ett kunnande som ibland bar ett helt lag på sina axlar.

I Viby IF har tröja nr.10 de senaste åren endast burits av killar med stort självförtroende och med en käft som aldrig är stängd mer än 5 sekunder.

Den senare av dessa egenskaper är dock också viktig då ett tyst omklädningsrum inte är ett bra omklädningsrum. 10:orna i Viby IF har ofta bidragit med just detta.

Så länge snacket är positivt så är jag den förste att hänga på. Så den som bär tröja nummer 10 i Viby IF idag och framöver får gärna för mig fortsätta hålla låda.

Youtube-klippet denna gång handlar dock om en störig jävel och har ingen som helst anknytning till dagens nummer 10 i Viby IF....eller lite kanske. ;)

//Johansen

PS: Jag ska försöka blogga oftare hädanefter nu när jag märkt att det faktiskt är några som läser bloggen DS.

3 kommentarer:

  1. Satt och kollade på alla Annoying Orange klippen. Youtube är riktigt farligt!

    SvaraRadera
  2. Hahah nr 10 är bäst, och jag ska fortsätta bära den ;)

    SvaraRadera

Keep it clean!