tisdag 11 januari 2011

Ett äkta blogginlägg?

Klicka på bilden om du inte kan läsa pratbubblan.
BTW, Kjellman i gul tröja och vem annars än Glöggsjö i den svartrödrandiga.


Lite mer peppat inlägg idag.
Börjar med att tipsa om lite annan läsning. Den kul på många plan, på vilka plan då får ni lista ut själva. Det pågår tydligen ett "internethets". :) Dock kul med en annan lokalblogg även om den är smal.

Så hamnade även mitt namn på Patrik Perssons blogg. Det ska firas med en macka på Subway i Kristianstad. ;)



Apropå homosexualitet och bibeln.

KG Hammar rockar fett!

Min åsikt är klar, jag gillar bögar. En sak stör mig OCH det är inte bögarna. Jag har svårt att titta på kärleksscenerna i Brokeback Mountain. Vacker film men, men, vad är det som gör att jag inte kan titta på kärleksscenerna utan att jag måste titta bort. Jag fattar det inte. Irrationellt när jag tänker efter. Jag vet att kärlek är kärlek! Så jag är för homoäktenskap och lika rättigheter och allt det där.

Kanske det ändå är bögarnas fel ändå. ;)

Kul med Facebook! Kolla in denna länken!

Idag fyller Kalle P:s pappa "Bajen" Bojje ett halvt sekel. Så kör ni förbi på Lasarettsboulevarden så tuta. Eftersom jag glömt vilket nummer han bor på så ligg på tutan längs hela Lasarettsboulevarden för att vara säker på att han hör.

Nya Hipp-hipp är inte riktigt lika kul som föregångaren. Jag gillar dock kuratorn. :D



Träning idag! Kjellman ska dit, ska du?

Filar på en grej som jag skrivit, sedan får jag väl presentera Blocket-Jimmies intervju av undertecknad också.

Så, ett äkta blogginlägg med lite lattjo hyperlänkar och lite egna tankar.

//Johansen

6 kommentarer:

  1. Jag ska dit och tunnla dig! :)

    SvaraRadera
  2. Efter din insats i Alliansen är väl inte risken direkt överhängande att det skulle inträffa.

    SvaraRadera
  3. gillar smygreklamen=) haha

    SvaraRadera
  4. Räknar iskallt med en frukost-Sub på fredag. Vilken sort som helst går bra! ;)

    SvaraRadera
  5. Sjukt kul att läsa Vanneberga-bloggen :) :)

    SvaraRadera
  6. Det roliga är att den är nog inte skriven för att roa på det sätt du och jag finner den underhållande. Hur som helst så är de en riktig firma. ;) Denna bilden bekräftar ju detta http://vanneberga.blogg.se/images/2010/acab_121687539.jpg
    Nu vågar jag inte skriva mer om det. ;)

    SvaraRadera

Keep it clean!