onsdag 26 januari 2011

What really grinds my gears


This is what really grinds my gears!


-Alla utskick från "Postkodlotteriet"! De skickar ju för f#n ett utskick i veckan. Känns som de har avverkat en hel regnskog bara för att försöka värva antingen mig eller min sambo. Nyss ringde min sambo för att säga upp alla vidare reklam från dem. Sambon satt i telefonkö med plats nummer 1 i fem minuter innan hon fick reda på att från och med uppsägningsdatum kan man räkna med att fortsätta att få deras skit i ytterligare 1 månad.

-Alla billister som använder körriktningsvisarna NÄR de börjat svänga. Stor dj#vla mening! Om du svänger ser jag det. Skulle dock uppskatta om du visar det INNAN. Kristianstadsfenomen?

-Alla som lägger upp TV-klipp på youtube där de filmat TV:n. Känns ju lika b som att ge bort ett blandband i present.

-Att det inte blev någon "Superfemman". Kommentarer överflödiga.

-Busschaufförer som inte ens kan säga hej på morgonen. Hälften av Skånetrafikens chaufförer borde gå charmkurs.

Gissar att ni fyller på med typ, bloggare som inte bloggar lika ofta som de gjorde innan. ;)

//Johansen

4 kommentarer:

  1. Jag hatar OM någon i laget skulle ringa postkodmiljonären kort efter min fru sagt upp oss och "sign'a on" för ytterliggare 2 år? Lets c if that grind your gears..







    (grönkvist)

    SvaraRadera
  2. -Lagkamrater som inte tvättar sina träningskläder regelbundet.

    -Lagkamrater som sjunger i duschen efter träningen och tycks njuta av det.

    Nåja, kanske inte direkt hatar det ovanstående, men de väcker olika obehags känslor. :)

    SvaraRadera
  3. Varför tvätta något som ska svettas ner igen?

    I'm just sayin!

    SvaraRadera
  4. Förklarar ju din lukt wikström

    SvaraRadera

Keep it clean!