söndag 27 mars 2011

Syndernas förlåtelse.

Precis!

Efter fredagsinlägget så är det somliga som anser att jag bör be om syndernas förlåtelse. Kanske det men om de som tycker så förstod alla fräckisarna så är det dom som ska be om syndernas förlåtelse likaså. Det är det fina med att insinuera. Det kräver en förförståelse som sätter betraktarens tankar i fokus.

Annars sammanfattar nedanstående youtube-klipp lite mina tankar kring religion. Ta tiden och kolla på HELA-klippet.


Många kommer börja att titta på detta klippet av helt fel orsaker.

Någon annan som lär behöva syndernas förlåtelse är den Vankiva-spelare som gjorde bort sig i helgen. Om det nu skulle hjälpa.

//Johansen

6 kommentarer:

  1. Bara fortsätt med fredagsfräckisarna. Det är frivilligt att besöka bloggen. Du besparade mig några träningstimmar i alla fall. Hade ont i magen hela fredagskvällen efter allt skratt ;-). Undrar om Vibys gamla tränare fortfarande är aktiv spelare i Vankiva??

    SvaraRadera
  2. Jag fick aldrig chansen att tjäna under Vibys något speciella tränare. Vilka historier jag fått höra. Vad hette han? Lasse något va?

    SvaraRadera
  3. Ja Almqvist om jag inte minns fel. Han var ju lite het på planen.

    SvaraRadera
  4. Inget föredöme precis! Vad jag hörde så var han en av de bidragande orsakerna till att Viby degraderades det året även om han fick kicken efter halva säsongen.

    SvaraRadera
  5. Har bloggaren koll på om matcherna är fastställda? I så fall är det match kl 14 påskafton i Osby. Då får ju påskmaten vänta tills efter det ;-)

    SvaraRadera
  6. Vänder din fråga åt Grandmaster Pete som säkert har ett svar åt dig.

    SvaraRadera

Keep it clean!