onsdag 8 september 2010

Absolute "Spelarforum"

Här kommer mer från Vibyif.com och dess sk(r)attkammare "Spelarforum".

Bakgrund: En sen eftermiddag så kommer jag ner från min gamla lägenhet på Vasagatan och träffar där Björn Lindau. Han verkar upprörd över något och jag frågar vad det är. Han säger att han fått parkeringsböter trots att han betalat avgift. Han visar bestämt upp sitt parkeringskvitto och jag kontrollerar det och ser att allt ser ut att vara i sin ordning. Han förstår verkligen inte varför han fått böter och inte jag heller. Jag frågar var han parkerat och han visar mig bilen. Då framgår det plötsligt tydligt varför han fått böter. Han har parkerat MOT trafiken. Jag upplyser Björn om detta som inte kan förstå varför man inte kan göra så. Jag upplyser även honom att kolla på baksidan av böteslappen där förseelsen står listad.

Björn bad mig hålla tyst om händelsen men den var liksom för bra för att hålla hemlig. Jag lovade inget och följande träning drog jag hela historien för laget som den goda lagkamrat jag är. Som ett brev på posten dök denna bilden på Björn Lindau upp med nedanstående kommentar i "Spelarforum" några dagar senare. Johan "Mr Photoshop" Meijer hade slagit till ännu en gång.

"Har Björn skaffat extraknäck?"

//Johansen

1 kommentar:

  1. :)

    Fortsätt med dina spelarforum-inlägg så att alla som läser denna blogg förstår hur fantastiskt roligt vi har !!!

    Btw, hur mår ditt knä ?

    SvaraRadera

Keep it clean!