onsdag 15 september 2010

Val 2010 T minus 4 days

-Var är fjant? -Här, mamma!

Nu kommer ett sånt här tråkigt inlägg om politik. Vad ni än tycker så hoppas jag i alla fall att ni röstar. Detta blir nog mitt sista inlägg om politik innan valet på söndag.

Ingen hjärna i Järna. Hur tänkte de?



Vi kanske även börjar likna U.S.A på andra plan än de som Stellan Skarsgård pratar om i klippet nedan. Som det att stora kändisar engagerar sig i politiken. Jag gillar dock Stellan.



Ni som funderar på att rösta på Sverigedemokraterna kan ju titta på dessa två klipp och sedan får ni göra som ni vill. Jag kan också tycka att visa saker som Sverigedemokraterna säger låter vettigt men det gjorde även en del av de idéer som Hitler gick till val på. Det räcker för mig, likheterna däremellan är för många för att ignorera. Det är ignorant att ignorera.





Rösta på söndag!

//Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!