lördag 18 september 2010

Whale!?

Thar she blows! Mitt möte med en Kaskelot utanför Kaikoura, NZ 2003.

Kollade mig själv precis på DN. Resultatet överensstämde med det parti som jag kommer att rösta på. Då hade jag lite koll alltså.

En före detta spelare i Viby IF med invandrarbakgrund ska enligt uppgift rösta på Sverigedemokraterna. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Kommenterar det inte mer än så utan överlämnar det till Fredrik Reinfeldt som sa följande "-De som tycker om Sverige, röstar inte på Sverigedemokraterna."

Annars är det här blogginlägget de senaste dagarnas snackis. Det slogs även upp på nyheterna i U.S.A. Hemskt öde!

Alla mina inlägg innehållande politik är helt tomma i kommentatorsfältet. Hoppas inte det beror på likgiltighet bara.

Alla som inte röstar är våldtäktsmän...eller nåt typ.

Ni fattar säkert

Viby IF leder fortfarande serien några timmar till.

//Johansen


1 kommentar:

  1. @Kardum: Läxa till nästa träning. Vad heter Kaskelot på engelska? Tänkte att just du tycker svaret är roligt. ;)

    SvaraRadera

Keep it clean!