onsdag 22 september 2010

Cogito ergo blogg?

Här kommer svaret!

En del var ju inte födda då!

Bloggen som nu snittar kring 100 besökare dagligen och börjar ta upp för mycket utrymme. Inte tidsmässigt utan samtalsmässigt.

Stevan "Maxi" Maksimovic pratar bara om bloggen och ingenting annat. Svårt att få några goa Maxi-citat då.

Andreas Kardum verkar för första gången i sitt liv tänka INNAN han faktiskt säger något. Sjukt tråkigt.

Martin Karlsson klagade högljutt över att det inte blev något inlägg igår. Sen sa han inte mycket mer än de vanliga tråkningarna.

Noterat från gårdagens träning:

23 pers deltog. Härligt!

Nico "Hard to kill" Harrison skjuter sämre än mig och jag är knäskadad. Fast det är klart killen nickar ju hårdare än jag skjuter så det räcker.

Kalle "GranCanGigolon" Persson såg förvånansvärt fräsch ut. Glöm Atkins och GI, tydligen är det en strikt Sprit- och nudeldiet som är det nya.

Saknar "the Hörjels".

Själv så får jag skylla mig själv att jag är lite svullen om knät men det känns faktiskt inte så illa. Jag måste lära mig att ta det sakta men säkert. Och visst fan så skulle jag skjuta med högern en gång. Dum är man och ont gjorde det men kul var det.

Lite bloggtorka just nu. Vi får se om jag mäktar med ett inlägg imorgon.

//Johansen

5 kommentarer:

  1. HAHA det är sant, är så jävla dålig på att skjuta ;0) tror jag gjorde något skottmål på sjumanna, men nu vet jag att det är bäst att passa ;P

    Wikströms 5cm2 x 5cm2 handduk är värd att nämnas =)

    SvaraRadera
  2. Ahh! Tack Nico, hur kunde jag glömma! Wikström torkar sig med en diskhandduk. Den hade inte ens kunnat torka Emil. Hur tänkte Wikström där, eller missade han helt enkelt sin tvättid.

    SvaraRadera
  3. Wikström tänkte : Den ser större ut om man har mindre handduk!!

    SvaraRadera
  4. Slangen torkade sig med ett familje-badlakan och den såg ändå stor ut.....

    SvaraRadera

Keep it clean!