tisdag 7 september 2010

Tisdagsnonsens

Här står jag på världens fetaste almanacka.

Tisdagar är ingen bra bloggdag. Tisdagar har alltid varit mer eller mindre meninglösa. Hade det inte varit för att man är en dag närmare fredag så hade man kunnat lägga ner tisdagen helt. På måndagen kan man ju i alla fall skriva att man är trött efter helgen och eventuellt berätta vad man gjort, hört eller sett. På tisdagen är det för sent. Jag har nästan aldrig tränat fotboll på en tisdag, gått på bio på en tisdag eller gjort något annat roligt på en tisdag. Det enda positiva med tisdagar numera är att tvillingarnas mini-sim är förlagt då. Det är skitkul att bada med grabbarna. Passet innan så badar Johan "Mr. Photoshop" Meijer med dotter och sambo. Så ibland kan det snackas fotboll i trettio sekunder innan de går upp och vi går i. Förutom detta så är tisdagar öken.

Imorgon onsdag publicerar jag lite lillördagsgodis i form av en historia ur "Spelarforum". På torsdag vet jag inte vad jag ska skriva om men på fredag väntar en "fredagsfräckis" i form av en släktforskning. Så ser det ut.

Okej då! Lite fotboll...Är Emil Nilsson nästa man att dyka upp på Åsums träningar efter Berat Gjyrevci? Skulle inte förvåna mig!

Fick lite substans bland allt nonsens i alla fall. ;)

//Johansen

1 kommentar:

  1. Har aldrig tänkt så där om en tisdag, alltid tyckt att måndagen varit mest meninglös..men nu när jag tänker efter så har du fan rätt! ;)

    SvaraRadera

Keep it clean!