torsdag 30 september 2010

Fredag igen!

Ymnes ursäkt!

En fågel viskade i mitt öra och berättade om en ursäkt som givetvis borde varit med på Ursäktslistan nämligen denna.

Jag somnade på soffan!
Ymsén missar träningen.

Det är en mysig ursäkt. Eftersom alla vet hur sjukt skönt det är att somna i soffan. Frågan är bara om det är det man ringer och berättar för tränaren. Tydligen!

BTW det är aldrig lika skönt att vakna i en soffa som det är att somna i den.

Nu har jag drabbats av lite flow igen och idéer för kommande inlägg hopar sig. Nu gäller det bara att skriva ner dem.

Tack även till er som ger idéer via kommentarer. Jag lyssnar och har börjat skriva lite. Tränarkarusellen är definitivt något att skriva om.

Min senaste statusuppdatering på Facebook har hittills fått 23 st "gillningar". Vad hade jag skrivit då?
"Kardum var djävla sämst på träningen...igen!"

Hade fler bara sett träningen så hade fler "gillat".

Avslutar med en en klassisk fredagsfräckis.

Ted gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sa:
- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat!
Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sextrakasserad på sitt jobb.
- Vad är det som har hänt? frågar chefen.
- Ted sa att mitt hår luktar nytvättat.
- Men, vad är det för farligt med det?
- Vad som är farligt med det? fräste kvinnan. Ted är ju för fan dvärg!

//Johansen

2 kommentarer:

  1. Haha kommer ihåg det tillfället!
    Kalle stod utanför och väntade i tron att han varit sen eftersom jag aldrig dök upp =)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha fin fredagsfräckis, hoppas du fortsätter med dom =)

    SvaraRadera

Keep it clean!