onsdag 7 september 2011

Busted! "Auto correct, my ass!"

Humor!

Vi fortsätter på temat "Busted". Egentligen behöver jag inte skriva något utan det räcker att läsa Albin Ekvalls försvar ovan varför han stavat fel. Han passar på att skylla sina stavfel på telefonens auto correct. Problemet i detta fallet är att auto correct bara använder befintliga ord, "dyslekter" är inte ett sådant. Vi gillar också sajten "Damn You Auto Correct" Albin men man får dra gränsen någonstans.

Vad är för övrigt svårast att stava till dyslektiker eller Osmanagic? Det där med "ända" och "enda" det har ju även den gode Kardum sjuka problem med så det kommenterar jag inte vidare.

Jag brukar låta sådana här grejer passera vanligtvis men Albins bortförklaring gjorde det hela värt att lyfta.

Tack Albin! Och även Gno som snappade upp det underbara ordet dyslekter. Fast nu när jag tänker på det så är det allra värsta att av alla människor så är det Henke "Sjöstedt" Sjöberg som snappade upp den första felskrivningen. Hur sjukt är inte det!?! Ännu mera humor! :D

Givetvis så kommer det inlägg om gårdagens batalj med Rinkaby, en något grinig historia. Dock kommer fokus ligga på alla kommentarer i anslutning till matchen, varav en stack ut så in i.

//Johansen

2 kommentarer:

  1. Hahaha aldrig helt lätt när de ska vara "e" eller när de ska vara "ä" ;)
    Men ja är med DYSLEKTER, så mobba inte mig! :)

    SvaraRadera
  2. Lengtar till imårgon :)))

    SvaraRadera

Keep it clean!