fredag 30 september 2011

Ful i munnen-fredag!

Jakob sa det istället på svenska!

Match imorgon. Om det blir säsongens sista återstår att se.

Jakob Österbergs bestraffningsärende skickades hem till föräldrarna. En chockad moder öppnade brevet och läste domarens rapport om vad hennes kära oskyldiga son sagt. Jakobs ömma moder tog sedan sin son i örat och sa att det var verkligen inte så hon uppfostrat sin son.

Apropå uppfostran.

En man köper en robot som ger lögnare en örfil.
Han bestämmer sig för att testa den vid middagen. " Min son, var har du varit idag?"
Sonen svarar "I skolan"

Roboten ger honom en örfil.
"Ok! Jag kollade på film hos min polare!" "Vad för film?" "ET"

Roboten ger honom en örfil till. "Ja, ja! Det var porr!" skriker sonen.
"Vad?! När jag var i din ålder visste jag inte för vad porr var!" skällde pappan.

Roboten ger pappan en örfil.

Mamman skrattar "Det märks att han är din son!"

Mamman får en örfil

//Johansen

1 kommentar:

Keep it clean!