torsdag 8 september 2011

Busted! "Gno's Web redemption"

Känns sådär att bli ägd av denna mannen. ;)

Det känns sådär att ha fel speciellt när mannen på bilden har rätt. Jag tar historien från början. Under uppvärmningen inför reservlagsmatchen mot Rinkaby säger plötsligt Johan "Gno" Grönkvist, högt och ljudligt, "-Visste ni att bebisar föds utan knäskålar!". Detta lät ju rätt absurt och alla skrattade åt Gno som trots mothugg från flera däribland undertecknad höll fast vid sitt påstående. Gno fick ta mycket "skit" men stod stark till och med när skämten om Gnos intelligens haglade som mest. Han  var till och med så samlad att han senare satte en straff  under matchen.

Efter matchen så skickade Gno en sms-länk från 118 118 där det visade sig att Gno faktiskt hade rätt. Jag dubbelkollade detta för man vet ju aldrig. Det visade sig att GNO HAR RÄTT! Vi kan säga att det blev inte Gno som blev "busted" utan alla vi som hånade Gno. Så detta inlägg får bli hans "Web redemption".

Jag får även passa på att be Gno om ursäkt för att jag tvivlade på honom. Mitt fel, mina fördomar. Mycket beror på att han kommer från Arkelstorp, en plats som jag inte förknippar med "kunskap" efter att ha utsatts för Andreas Kardums alla påhitt. <---Hyperlänk! :D

Ni som funderar på vad en "web redemption" är för något. Det är en chans för någon som gjort bort sig att via webben göra om och göra rätt. Man blir liksom kompenserad via webben för att få en slags återupprättelse. Detta stämmer ju inte helt i Gnos fall då det egentligen var Gno som hade rätt och vi andra som hade fel men bloggen kompenserar ändå med en upprättelse. En äkta "web redemption" hittar du nedan. Först videoklippet med tabben sedan kommer hennes "web redemption".

Blond bimbo har fått en ny innebörd!



Övrigt...
Visst ja! Lite om Rinkabymatchen. Viby IF vann med 5-1 men betedde sig som de låg under stora delar av matchen. Nerverna verkade sitta på utsidan hos många spelare även Rinkabyspelare ska sägas. Gnälligt värre! Vet inte riktigt vad det berodde på. Skit i det nu! Viby IF vann reservlagsserien därmed. I praktiken så var den vunnen långt innan.

Affe Tullgren blottade en mjukare sida när han frågade Coach Pete om han sett dennes hårband. Pete kontrade rappt genom att fråga om det var rosa.

Det ryktades på bänken att Jonte Dahl a.k.a Slangen frotterade sig med turkiska män. Källorna antydde att Slangen bjudit upp några på sitt hotellrum. Jag vet att turkiska kvinnor kan ha mustasch så jag går inte in mer på det. Nu vill vi höra Slangens version!

Jag skulle haft ett anteckningsblock för bloggmaterialet bara haglade.

Var det någon mer som blev frustrerad av att titta på första halvleken mellan San Marino och Zverige? Tur att TV:n satt fast i väggen.

Sist men inte minst, barn föds utan knäskålar!

//Johansen

5 kommentarer:

  1. Fan, ge inte honom någon creed för att han råkade ha rätt en gång, höjer bara honom ännu mer!
    Gånger när GNO har rätt, då ska man bara låta de rinna förbi och aldrig någonsin nämna det igen :)

    SvaraRadera
  2. Haha, sjukt bra inlägg!

    SvaraRadera
  3. Vilken bild! Gno drar ett partytrick för tjejerna, men de vÄrkar inte värst imponerade.

    SvaraRadera
  4. den där killen är sannerligen en outtömlig källa av fakta! sjukt bra med lite upprättelse, johansen. /MR JEOPARDY

    SvaraRadera
  5. Ryktena florerar på bänken - precis som vanligt. Here's the story about the hairy turkguy: Teds kära barberare, som gav honom en babylen rakning, var väldigt närgången och otroligt läskig. Klämde och kände på en, ville till och med ha mig för natten! Inte konstigt med ett utseende som mitt, everyone wants a piece of Jontä - till och med de manliga och håriga turkarna. Jag sa blankt nej och med hjälp av min fantastiska styrka och fenomenala list lyckades jag undkomma med allt i behåll.

    Hur Ted kunde låta honom ha en sylvass kniv mot sin hud är fortfarande ett mysterium för mig.

    SvaraRadera

Keep it clean!