onsdag 7 december 2011

Vibybloggens julkalender: Lucka 7

Fattar inte att jag valde....
Gårdagens svar var KDFF:s Therese Björck. Svaret levererades av Viby-wannaben Rasmus Bjerre. ;) Välkommen in i tävlingen Bjerre!

Det är kul att så pass många utanför klubben gett sig in i kampen om den åtråvärda julkalenderpokalen. Jag ska lägga upp en bild på pokalen så ni får se den.

Jag upprepar att jag inte kommer lägga upp bilder på personer som enbart är kända för Vibyspelare. Så någon bild på Andreas Kardum blir det inte trots att jag hittat en. Hittade även ett antal bilder på en knubbig Oscar Hall med en blond variant på en "hockeyfrilla". Även en bild på Johan Grönkvist i mellanstadiet dök upp men den var inget kul för han såg EXAKT likadan ut som idag.

//Johansen


8 kommentarer:

  1. Det har visat sig vägvinnande(?), Johansen!
    Tyvärr gissar jag också på Falk. Några minuter för sent..

    SvaraRadera
  2. Hahaha :)
    Bästa julkalendern någonsin! ;)

    Synd att jag inte lyckats vara inne vid rätt tillfälle mer än just den första bara :(

    GOTT SNACK bloggerskan!

    SvaraRadera
  3. Knivig utan ledarhunden ;-)

    SvaraRadera
  4. E det inte Strået? Även Whisky kallad. Den gamle B-lags målisen i Åsum. Likt han varjefall.

    SvaraRadera
  5. Hahah för fan Jygge!
    Säg inte att jag är lik falck! ;)

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha! Vilken look-a-like! Döda mig! :D

    SvaraRadera

Keep it clean!