torsdag 8 december 2011

Vibybloggens julkalender: Lucka 8

Ge mig HELA namnet! För- och efternamn!
Nu börjar det rassla till i besöksantalet och bland kommentarerna. Kul att folk vågar på sig en gissning.

Gårdagens lucka var "han som inte får nämnas vid namn". Inte Woldemort då även om "Mörkrets herre hade passat honom ganska bra utan...jag vill egentligen inte.. men måste väl ändå skriva ut det...annars kommer ni bara undra. Svaret är Christian Falk. Framgångsrik som tränare, det ger jag honom. Som domare...nja, han verkar ändå trevlig men när han sätter på sig den där svarta dressen för då blir likheterna med Woldemort för stora. ;)  Jag e inte bitter men Kiabymatchen sitter som en tagg fortfarande. Jag är dock villig att ge honom en ny chans. För inte kan blixten slå ner två gånger på samma ställe.

Gällande tävlingen så är den superjämn. 7 namn står på 1 rätt vardera. Andreas Kardum, Johan Grönkvist, Jonte Dahl, Henric Ekewald , Jetmir Isufi, Rasmus Bjerre och nu senast Kalle Persson. Inte ska vi väl ha en ny vinnare imorgon, eller?

Gillar Fredrik Olaussons gissning på "Strået". Jag hade nästan glömt honom. Det hade dock varit ganska svårt för folk att plocka rätt svar då.

Veckans hittills bästa och roligaste kommentar står Micke Sjöberg för angående gårdagens bild: "Knivig utan ledarhunden ;-)"

//Johansen

7 kommentarer:

  1. Fredrik Andersson?

    SvaraRadera
  2. Fredrik "lillen" Andersson. KUK-MEIJER!!

    SvaraRadera
  3. Vårda språket, skogsunge!

    SvaraRadera
  4. Jag ville bara ta täten. Du vet att jag inte har något emot dig personligen.
    Micke Sjöberg, haha, veckans kung. Eller kanske jultomte :)

    SvaraRadera
  5. Du kan få köpa mina rätt i tävlingen, Gno. Jag ger dig ett bra paketpris!

    SvaraRadera
  6. Voldemort*. Sådana stavfel får man INTE göra Johansen!

    SvaraRadera
  7. My bad! Jag antar att du läst alla böckerna också. Vill du att jag ska ändra det så gör jag det. :)

    SvaraRadera

Keep it clean!