söndag 17 oktober 2010

Selfexplanatory!

Aftonbladet är där det händer!

Vi får se hur jag ska lägga upp nästa inlägg. Sitter nu på ett digert material med både sång och härliga bilder men sådant verkar ju av kommentarerna av döma vara sådär. Några verkar gilla det men vi får se, så jag kanske kör på en "fräckis" istället som fler verkar gilla?! ;)

Viby IF är mycket rättvist tillbaka i femman efter att varit bättre än Båstadbratsen sett över 180 minuter.

Torekov/Båstad i fritt fall från trean till sexan på bara några år. Stoppa hissen!!!

Tacka vet jag en jo-jo. Den går visserligen ner men sen går den upp igen.

Viby IF och Yngsjö är lite som visan "Jag är ute när gumman min är inne". Nu bytte klubbarna plats igen om jag är rätt informerad.

Denna gången stannar Viby IF i femman!

//Johansen

5 kommentarer:

  1. Heja heja heja heja Viby, heja heja heja heja oss!! =)=))

    SvaraRadera
  2. SHALALALA SHALALALA weeeääääooo (eller hur fan man stavar det =) Viiiby IF

    SvaraRadera
  3. Haha det vaa anledningen till att jag skrev gamla lagvisan =)

    Tycker Almborg får skriva ner lagvisan någonstans!

    SvaraRadera

Keep it clean!