söndag 10 oktober 2010

Som förra gången?

Lite så kändes det...eller nåt!

Tankar efter förlusten. Nä! Inte fler än att vi kan bättre och jag hoppas att vi visar det i returen. Jag är besviken på så många plan. Ni som kan läsa mellan raderna eller var på Grönängen vet säkert vad jag menar. Om inte, så är det min besvikelse och den handlar om mina tankar om gårdagen. Bara att bryta ihop och sedan tagga upp på nytt igen, för på lördag startar andra halvlek. Vinst med 2-0 räcker. Absolut ingen omöjlighet, långt ifrån.

Frustrationen gav dock utdelning för på kvällen utklassade jag Mikael "Rännan" Thomasson och André "Split" Nordgren i bowling. Jag inledde med 135 för att sedan avsluta med 180. Den senare serien var 3 poäng ifrån mitt pb. Jag är mycket nöjd med tanke på att jag bowlar max två gånger om året. Den avslutande buffén satt också fint.

Tung dag att blogga på men jag vägrar att göra som en massa andra därute det vill säga att inte skriva i stunder av motgång. Viby IF i vått eller torrt annars får det vara.

Vad hade titeln med inlägget att göra? Jodå, förra gången vi kvalade till femman så förlorade vi också på hemmaplan men vi vet alla hur det slutade.

//Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!