onsdag 6 oktober 2010

Sjuuuuuuuuuukt!

Det kan ju jag glömma! Quiet zone med 3 ungar?!

Jag tänkte vara tuff och rida ut det halsonda men jag får se mig besegrad. Jag ringde vårdcentralen och var plats nummer 4 i kön. Jag blev tillfrågad av den automatiska rösten om jag ville lämna mitt telefonnummer och bli uppringd senare. Jag mitt pucko gjorde det och la på luren. Plats nummer fyra!!! Jag fattade mitt misstag och ringde upp igen, då var jag nummer fem. Ja, ja inte så farligt! Jag fick prata med en distriktssköterska som sa att jag får komma dit kl. 11 och sitta vänta med en massa andra sjuka människor. Alla ungarna måste följa med dit...Jipiee!

En halvtimme senare ringde samma distriktssköterska upp eftersom jag lämnat mitt nummer. Jag undrar hur lång tid det hade dröjt om kön varit längre.

Jag har blivit ombedd att skriva lite mer för fotbollikristianstad.se men jag får se om jag orkar. Just nu är energinivån på low-batt.

//Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!